سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید دستگاه ضبط خودرو

ضبط ماشین کامل و مناسب با بودجه مناسب برای خودرو همیشه دغدغه بسیاری از افراد است.

انتخاب ضبط ماشین:

برای داشتن یک سیستم صوتی مناسب و با کیفیت ابتدا به یک هد یونیت نیاز دارید که به آن پخش رادیویی، فلش رادیویی، ضبط نیز می گویند. معیارهای مختلفی برای انتخاب پخش کننده مناسب وجود دارد(قدرت خروجی، تعداد خروجی رادیو، پورت های ورودی، قابلیت بلوتوث، رابط کاربری و ... ) در واقع هر چه بیشتر برای انتخاب آن هزینه کنید، امکانات بیشتری به دست خواهید آورد.

تاثیر قیمت بر انتخاب ضبط خودرو:

پیدا کردن برند شاید اولین و مهمترین بخش انتخاب ضبط ماشین باشد. در مجموع 5 برند اصلی برای تولید ضبط ماشین در ایران (کنوود، پایونیر، استیلاک، جی وی سی و سونی) وجود دارد. اگر میخواهید از برند اورجینال خرید کنید و قیمت مناسبی هم داشته باشد به شما ضبط های چینی استیلاک را پیشنهاد می دهیم.

تقسیم پخش های رادیویی بر اساس قیمت بازار:

اگر به دنبال ضبط خودروی خود با بودجه کمتر از 990 هزار تومان هستید، ابتدا باید یکی از برندهای چینی را انتخاب کنید. در این بین استیلاک ازشرکت های موفق تری است. در این رنج قیمت می توانید یک پخش کننده بدون سی دی با پنل ثابت یا متحرک تهیه کنید که دارای قابلیت بلوتوث و داری آی سی بزرگ دارای هیت سینک بزرگ و خروجی های یو اس بی و آ یو ایکس باشد.

فلاش های رادیویی ارزان

اگر بودجه شما کمتر است، می توانید سی دی پلیر و فلش پلیر چینی با پشتیبانی بلوتوث تهیه کنید. البته هنوز نمی توانید سراغ برندهای اصلی بروید. اما کیفیت پنل دستگاه ها در این بازه قیمتی بد نیست اما فقط پنل ثابت نصیبتان میشود.

اگر به دنبال رادیو برند اصلی هستید و می خواهید ارزان ترین مدل ها را تهیه کنید، می توانید از بین 4 برند اصلی با بودجه ای در حدود 1.600 تا 2 میلیون تومان انتخاب کنید. لطفاً توجه داشته باشید که پخش‌های این دسته همه فلش رادیویی هستند و از CD پشتیبانی نمی‌کنند، اما USB فلش و Aux پشتیبانی می شوند. در زیر انواع فلاش رادیویی برندهای اصلی را مشاهده می کنید. در نظر داشته باشید که فلاش رادیویی کنوود 204 و آمپلی فایر GVC 152 و 151 خروجی 4 کاناله و در نتیجه قابلیت افزودن ساب ووفر را دارند. مدل های سونی 210 و 110 دو مدل دیگر از دستگاه هایی هستند که در این بازه قیمتی قرار دارند. آنها همچنین دارای ویژگی های به روز هستند و در بین کسانی که به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه هستند بسیار محبوب شده اند. در زیر می توانید ضبط خودروهای این رنج قیمت را مشاهده کنید.

ضبط های مارک های اصلی

اگر می توانید بیش از 2 میلیون تومان هزینه کنید، می توانید CD را به دستگاه مورد نظر خود اضافه کنید. دستگاه هایی که در بازه قیمتی 2 میلیون تومان تا 3.5 میلیون تومان قرار دارند. علاوه بر فلش، قابلیت پشتیبانی از سی دی را نیز دارند. و اکثر آنها دارای 2 جفت خروجی سیستم هستند. از نمونه های موفق این دستگاه ها می توان به 1200، 1201، 3200 سونی، 153 و 154 کنوود، 1253، 1250، 1252 پایونیر و 2050 پایونیر و همچنین 492 JVC.

سازگار با CD - ، سازگار با فلش

اگر می توانید از 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان هزینه کنید، می توانید بین سی دی و بلوتوث برای ضبط خود انتخاب کنید. و رادیو فلاش های بلوتوث (دستگاه هایی که از سی دی پشتیبانی نمی کنند، اما بلوتوث و فلاش دارند) را انتخاب کنید. مدل هایی مانند 351 و 368 و 462 JVC و 410 و 416 سونی و 306 کنوود که دارای آمپلی فایر و خروجی ساب ووفر 4 کاناله هستند. یا مدلی مانند پایونیر 325 که خروجی ساب را ندارد.

پخش های رادیویی میدان مدن و فلاش های رادیویی بلوتوث

اگر شما شما می توانید بین 3.5 میلیون تومان تا 6.5 میلیون و پانصد هزار تومان برای ماشین خود هزینه کنید، می توانید از دستگاه هایی با کیفیت صدای خروجی بالا استفاده کنید. دستگاه هایی که دارای خروجی 4 ولت هستند و تقریباً همگی دارای 6 خروجی هستند، BT630 این شرکت و 7750 و 9650 پایونیر و 5300 سونی و 971، 901 و 902 GVC در این محدوده برجسته تر هستند. نسبت به دیگران.

خرید ضبط ماشین حرفه ای

شاید خیلی از شماها خرید از برند سونی را در اولویت خود قرار دهید اما خیلی دیگر هستید که میخواهید ضبطتان همان کارایی را داشته باشد ولی با قیمت مناسب تر.

پیشنهاد ما به شما خرید ضبط ماشین استیلاک میباشد. این ضبط ها دارای کیفیتی فوق العاده با قابلیت هایی ویژه هستن که می توانید با بهترین و ارزان ترین قیمت خدمات خوبی را از ظبط بگیرید.

برای خرید عمده به سایت استیلاک سر بزنید تا با قیمت های استثنائی تری روبرو شوید.